22.7.13

Kanye West-Black Skinhead(Video)


Kanye West ne yaparsa yapsın hafif kabulüm gibi.tamam "ne yaparsa yapsın" biraz abartı oldu biliyorum ama herife karşı ayrı bi sevgi besliyorum arkadaşlar yapcak bi şey yok...
her neyse.son albüm "Yeezus"ın ilk videosu "Black Skinhead" yayında ya da "BLKKK SKKKNHEAD" mi demeliydim...
yönetmenin Nick Knight olduğunu videodaki aşırı karanlık sahnelerden anlamak epey kolay.Nick Knight işlerini bilen bilir.

açıkçası videodaki ani patlamalar ve o Nick Knight stili beni epey sardı ama açık olmak gerekirse animasyon bir Kanye'dense gerçeğini tercih ederdim.videonun tüm süksesini sims karakteri izliyormuş hissi yaratarak çöp etmişler.bu da beni üzer.
uzun lafın kısası başarılı bir single tercihi,aşağı yukarı başarılı bi video.olmuş bu iş.
videoyu izlemek için tıklayın.

Hiç yorum yok: