14.12.11

Aynur Aydın goes POP!

aaah blogumu nasıl özledim nasıııııl...dayanamadım geçtim klavyenin başına.
geri dönüşüm muhteşem oldu mu bilinmez ama Türk müziği adına güzel bi haberle döndüğümü biliyorum.zira birazdan bahsedeceğim Aynur Aydın'ın adını ileride sık sık duyacaksınız.

Aynur,Münih doğumlu bir Türk kızı.müzikal çalışmalarının tümünü İsveç'in Stockholm şehrinde gerçekleştirmiş olmasına rağmen çıkışını memleketi Türkiye'ye saklamış,açıkçası pek de iyi yapmış.bana sorarsanız bu hatun Türk pop müziğine yeni bir soluk getirebilir.
daha önce dünyaca ünlü birçok isimle(Brit,J.Lo,Pink,Celine Dion vs.) çalıştığı söylenen Aynur,13 şarkılık(ve bu şarkıların Türkçe halleri) albümünü dünyaca ünlü Cosmos stüdyolarında(Enrique Iglesias ve U2'nun stüdyosu desem?) kaydetmiş.
"12 Ways to La La/12 Çeşit La La" adlı albümün çıkış parçası "Yenildim Daima"nın orjinal adı "DNA".garip bi şekilde şarkının orjinali daha zorlama geldi ve Türkçe versiyonuna geçer not verdim.şarkının altyapısı ve Aynur'un sesi 10 numara 5 yıldız :P
Eurovision'da TRT son dakika golü atıp Aynur'u yollarsa bırakın üzülmeyi sevinebilirim bile.yaşı geçmiş baaaaaağyan popçularımız evde örgü örsün,taze kanlar sahneyi sallasın diyorum efenim.
hey there!
this is the new shit from Turkey y'all.I'm talking about Turkish girl Aynur Aydın who was born in Munih.she did her all musical works in Stockholm/Sweden but has just released her first album in Turkey.
she worked with Britney,J.Lo,Pink,Celine Dion etc. before she started to work for her own album.she recorded the 13 songs of her first album "12 Ways to La La",in worldwide famous Cosmos Studios. 
I'm just so hopeful about this girl.note her name,you will hear it soon.

2 yorum:

Erkan Dalyan dedi ki...

Şuan dinliyorum işte hep böyle birini bekliyordum. hatta kafamdaki kişinin yapacağı müziğin böyle olmasını, sesinin de böyle olmasını istemişimdir hep.. ve o kişi bence Aynur Aydın... Ben bu kadına aşık oldum yaaa!!!! <3

newyorkglazer dedi ki...

e süpermiş,keyifli dinlemeler :)