2.12.11

arkadaşlar size kötü bi haberim var;yarışmayı kaybettik.kaybet"tik" diyorum çünkü bu yarışma tek başıma benim olayım olmaktan çıkıp "bizim" olayımız olmuştu.
önce şunu söyliyim;üzülmedim.tek düşündüğüm üstüne oturmakta zorlandığım popom(fiziksel açıdan çöktüğümü söylemiştim :P) ve o güzel desteklerini benden esirgemeyen 2000küsur kişi.şu 1 hafta içinde etrafımda ne kadar iyi insanlar olduğunu farkettim yeniden.
ben kalemime güveniyordum açıkçası ama hayatta her zaman kazanmak yok.tecrübeler de genelde olumsuz olaylardan edinilir,bu da benim tecrübem oldu.adil oynamaktan yana biri olarak torpil yaptırdığımı iddia eden rakibem de kendisi kazanınca "haksız" olduğunu görmüştür umarım :) kendisini bizzat tebrik ettim,buradan da ediyorum.umarım her şey istediği gibi olur.
her neyse ben hepinize yanımda olduğunuz için sonsuz teşekkür ediyorum.siz olmasaydınız bu kadarını da başaramazdım.iyi ki varsınız.

Hiç yorum yok: