18.12.11

2012 Wishlist

yeni bi yıl demek pek tabii yeni umutlar demek efenim.
benim bu yıldan maddi ümitlerimi de aşağıda sıralanmış şekilde göreceksiniz.hazır doğum günüme de 2,5 ay falan kalmışken wishlist mishlist ayağına 2-3 şey götürürüm diyorum kendimce :P
hadi başlayalım.
here you are my wishlist for new year.

1-Polaroid

Polaroid fotoğraf makinası uzun zamandır hayalini kurduğum bi şey.ancak filmi zor bulunduğundan almaya bir türlü yeltenemedim.2012,bana en temizinden bi Polaroid,yanında da filminden getitirse tadından yenmez bi yıl olur.
hani alıcak olan varsa da peşin peşin söyliyim kendisini çooook sevicem,bağrıma basıcam,baş tacı edicem,demedi demeyin :P
I need a Polaroid and a Polaroid film also.pleeeease 2012,give me one :(


2-The Polaroid Book/TASCHEN

Polaroid yok mu? olsun...The Polaroid Book var.Asude'nin de dediği gibi adeta bi cennet olduğunu düşündüğümüz Taschen Yayınevi'nin eseri kendileri.Remzi Kitabevi'ne her gidişimde içimi kıyım kıyım kıyan bu güzide kitap da wishlist'te mühim bi yere oturdu yani.
can't have a Polaroid? than I can take Taschen's The Polaroid Book.this is so damn cool.


3-Dog Sweatshirt


Givenchy kokuyor hanımlar beyleeeeer.Nil Ertürk'ün yeni projesinde yer alan bu müthiş şeyi istiyorum,istiyorum istiyorum!
smells like Givenchy,huh? want it soooo bad.


4-Oxford


evet,yıl 2012 oldu ben hala düz bi oxford alamadım.kendimi kınıyorum tam şu an.ama zaman neler getirir belli mi olur yahu,di mi? :)
I need an oxford shoe.N-E-E-D.


5-Creepers


"o yoksa bu var"lara devam.oxford yoksa bir çift creeper da kabulüm.
if I can't have oxford,I can take creepers(yea again).

6-Moleskine


yazı yazmayı,kendi kendime bi şeyler karalamayı çok seviyorum.Moleskine'ler de bu tutkumu adeta tetikliyor.bi adet Moleskine hiiiiç de fena olmaz cidden.
I love to write,love to draw.and Moleskines make me write,make me draw.so it would be great if I had one.


7-iPhone 4 Case


insanlar iPhone case'leri üzerine binlerce çeşit tasarım yapmışlar.hepsi birbirinden güzel ama en sevdiklerim etnik desenli olanlar ve klişe ama kaset formlular.
I want them all,seriously!


wishlist dediğin tadında bırakılır.benden bu kadar gerisi beklemekle geçicek artık :)
here is the end.give me aaaallll of these 2012,pleeeease :)

Hiç yorum yok: