9.10.11

Beyoncé-Countdown(Video)

video 2 gün önce resmi olarak yayınlandı! ben de geç de olsa sizlerle buluşturuyorum.bilen bilmeyene duyursun;ben bu sene son sınıf öğrencisiyim,dolayısıyla yoğuuuuun bi tempoda hayatımı sürdürmekteyim.güncel olamıyorsam affola :)
Beyoncé çok güzel bi kadın,izleyen herkes bana hak verecektir.ayrıca videodaki her makyaja bayıldım.videonun genelinde hakim olan modernize edilmiş retro görüntüler mükemmel.styling içinse aynı şeyi söyleyemeyeceğim.her şeye rağmen hamile bi bayan için müthiş bi performans sergilemiş Beyoncé.
it has been 2 days after this video's release date.I know I'm pretty late but please understand me;I'm a student who works for the "big-exam" which will kick my ass at the end of the year.so here you are...Beyoncé is so beautiful.make-up is perfect.and the modernised-retro looks are amazing.but I really don't like the styling.whatever,Beyoncé keeps it cool even though she is pregnant.

2 yorum:

Modagrafya dedi ki...

beyoncé'nin en sevdiğim videolarından oldu bu ♥ o kadar farklı ve özel ki. beyoncé o kadar yenilikçi ki.

newyorkglazer dedi ki...

ben de çok beğendim bu videoyu.iyi iş :)