2.9.11

"Yoü and I" Editions(Part 1)

Lady GaGa,yaklaşık 3 saat önce "Yoü and I" için1 değil tam 5 tane klip çekildiğini söyleyerek hayranlarına sürpriz yaptı.videolar Inez and Vinoodh ikilisi tarafından çekilmiş.bu videoların ilkiyse yaklaşık yarım saat önce yayınlandı.
GaGa,kesinlikle çok güzel bi kadın,bu videoyla bunu daha iyi anladım.gözümü 1 saniye olsun ayıramadım.aaaah tanrım nasıl seviyorum nasıl..
3 hours ago Lady GaGa anounced that she has got 5 video for "Yoü and I" not only 1.those videos are directed by Inez and Vinoodh.the first one is here.
GaGa is sooo beautiful.I can't take my eyes from her even just for a second while I was watching the video.GOD I LOVE HER!

4 yorum:

I'm the butcher's masterpiece dedi ki...

Böyle olsun beni yesin canımı yesin kanımı içsin nedir o Jo bilmemkim halleri adını yazmaktan bile tiksiniyorum böö

newyorkglazer dedi ki...

Jo'ya hastayım ben bi kere..ağzını topla :P

I'm the butcher's masterpiece dedi ki...

Jo'su senin Stefano'su benim anlaştık oldu :D

newyorkglazer dedi ki...

GaGa'ma her türlü gurban olurum fjdshsdf