29.8.11

MTV VMA 2011

dün gece MTV VMA'i izlemek için tam 23 saat uyanık kaldım.üstelik live stream'lerden kaçak göçek izlemeye çalıştığımız için büyük sıkıntılar çektik Türk VMA'ciler olarak..buradan "belki bi gün bizim de olur" diye çocukluktan beri hayalini kurduğumuz MTV Türkiye'ye selam olsun,olmasanız da olurdu..
  • her neyse sıkıntılardan çok olana bitene değinmek istiyorum.bi kere en başından söyleyeyim VMA fazlasıyla illuminati kokuyordu..sahne,yayın akışı vs. vs. programın tümünü izlerseniz ne demek istediğimi anlarsınız.
  • onun dışında Katy Perry pembe saçları ve renkli kostümleriyle benim beğenimi kazanırken Nicki Minaj'a her zamanki gibi avcunu yalamak düştü.hiç sevmiyorum kendilerini..

  • Justin Bieber'dan nefret etmeyen nadir bi gruptanım ama dün gece fazla iticiydi cidden.Best Male Video'daki en saçma klip ona aitti ve ödülü o aldı.hakeden diğer isimler için üzüldüm açıkçası.ve son olarak kırmızı pantolonuyla Pitbull'la pişti oldular.komikti :D

  • Adele her zamanki gibi mikrofonun önünde "Someone Like You"yu söyledi..artık farklı bi şov hazırlasa fena olmaz,farklıdan kastım "sandalyede oturmak" değil tabi ki! Rolling In The Chair..bleah.
    • gecede Kim Kardashian'a müthiş bi ilgi vardı.öyle ki red carpet Kim'i görünce pazar yeri gibi oldu,bağıran bağırana..onun dışında yanlış hatırlamıyorsam Best Male Video ödülünü de o verdi..yahu biri bana Kim Kardashian'ın vasfını açıklayabilir mi acaba? neden VMA'de ödül falan veriyor,hı?
    • Chris Brown'ın performansına gelirsek;kareografi harikaydı bence ama Perez Hilton'ın da dediği gibi,playback yapıcaksan mikrofon takmayacaksın,karşındakileri salak yerine koymayacaksın..o mikrofon olmasaydı şov 4/4'lüktü..
    • Kreayshawn'ın Best New Artist ödülünü Taylor,The Creator'a kaptırmasına üzüldüm.

    • Beyoncé,performansı ve hamile olduğunu açıklamasıyla VMA'in ilgi odağıydı şüphesiz ki..ayrıca "Love On Top" performansının sonunda karnını okşaması ve Jay-Z,Kanye,Jo Calderone 3'lüsünün görüntüleri harikaydı.


    • tribute'lara gelirsek..Britney Spears tribute'ta açıklanan isimler sahne almadı,şov çok güzeldi ama kısaydı,tadı damağımızda kaldı.Amy Winehouse tribute'ta da Russel Brand'in içten sunumuyla,Bruno Mars "Valerie"yi seslendirdi,biz daha çok sanatçının yer alacağını duymuştuk..o da bi hayal kırıklığı oldu.ama performans -en azından beni- fazlasıyla duygulandırdı hatta gözlerim bile doldu diyebilirim.
    • son olarak gecenin yegane starı Jo Calderone'du(Lady GaGa) bana kalırsa..performans müthiş değildi,kabul.ama yine de tavırlarıyla,alter egosunun bile birçoğumuzun kalbini çalabileceğini gösterdi GaGa.

      4 yorum:

      alice in prague dedi ki...

      beyoncé'ye jay-z "sahnede fazla zıplama hayatım" demiş olabilir mi acaba :D

      newyorkglazer dedi ki...

      neden olmasın :D

      I'm the butcher's masterpiece dedi ki...

      Gecenin starı tartışmasız Beyoncé ve bebeğiydi ondan çok bahsedilen birisi yoktu yani :D Perez Hilton'ın da dediği gibi Beyoncé Chris Brown'ın yaptıklarını topuklularla canlı söyleyerek yapabilen birisi burdan Chris Brown'a sesleniyorum adisin olum olmadı o

      newyorkglazer dedi ki...

      ahahah abi bi de çıkarsın artık o takım elbiseleri ya.yeryüzünde yakıştıramayan tek insan sanki..