30.7.11

Unuttun Mu Beni?

"Unuttun mu beni,
Her şeyimi?
Sildin mi bütün izlerimi.."


bu şarkıyı ilk duyduğum anı çok iyi hatırlıyorum,midem bulanmıştı,çok garip hissetmiştim.sevmemiştim.
iyi hissettirmiyordu,rahatsız ediyordu insanı oturduğu yerde..ne gerek vardı ki?
radyoda denk geldiğimde hız kaybetmeden istasyonu değiştiriyordum.

ama bi gün ne olduysa işte,oturdum dinledim.ve daha da garip hissettim çünkü bu şarkıda bi şey vardı ve insanı etkisine alıyordu.her ne boksa işte o..kime sorduysam aynı şeyi söyledi;"kaktüse dönüyorum" dediler,"enteresan bir şeyler var bu şarkıda" dediler.haklılar işte,yalnız değilim.


"Ey aşk neredesin şimdi?
Sen de mi terkettin beni?
Ne hata ettiysem affet,
Büyüklük sende kalsın e mi?
Sen de olmazsan eğer,
Batar artık bu gemi."


açıkçası Sezen Aksu'ya ölüp bitenlerden de değilim.hatta 2-3 şarkısı dışında "oo dinlenir bu" dediğim de pek olmamıştır.belki ben zevksizimdir neden olmasın..ama o,bu kez hepimizin kalbine dokundu,bizim cesaret edip,soramadığımız soruyu sordu "Unuttun mu beni?"..belki de bu yüzden bu kadar etkilendik,kendimizden bi şeyler bulduğumuz için böyle hissettik.

hatta düşünüyorum da,yaram olsaydı oturup ağlardım bile bu şarkıda.of be Sezen,ne yaptıysan yapma bi daha,durduk yere çok üzülüyoruz..

Hiç yorum yok: