7.7.11

Sophie Ellis-Bextor - Make A Scene(Album)

Sophie Ellis-Bextor(ki ben kendisine benim anladığım mânâdaki pop'un kraliçesi derim),4.stüdyo albümü 'Make A Scene'i 13 Haziran'da kendi ülkesi İngiltere'de yayınladı.albümde eskiden beri aşina olduğumuz şarkılar var(kendilerini muhtemelen Hit Olmuş kısmında göreceksiniz) ve onların yanında birçok sağlam şarkı daha..lafı fazla uzatmadan albüm kritiğine geçelim.
Sophie Ellis-Bextor(I call her pop queen as the way I got the pop endustry) released her 4th studio album 'Make A Scene' in UK on 13th of June.you can see familiar songs in tracklist(I think I will give them places at Already Hit part) and also another good songs..noow let's make the critic of album.

Hit Olmuş/Already Hit

  • Heartbreak(Make Me A Dancer)(22 Haziran-June,2009)
bu şarkıyı radyolarda yeniden duymaya başladığımda 'neler oluyor' demiştim zira taaa 2009 yılından beri dinliyorduk..yeni farketmiş olmaları imkansızdı.ama 'Make A Scene'i incelemeye başladığımda Sophie'nin,Freemasons(her remix'i olay olmakta) prodüksiyonu olan şarkıya kendi albümünde de yer verdiğini gördüm ve her şey netleşti.
çoooook severim.
when I heard this song on the radio again after months,I said 'what the hell' but after I saw 'Make A Scene' I got its reason.she gave this song a place in her new album.good job.
  • Can't Fight This Feeling(22 Şubat-February,2011)
bu şarkı ilk olarak (şarkının)prodüktörü Junior Caldera'nın albümünde yer aldı.anlaşılan o ki hit olduğunu görünce,Sophie 'Can't Fight This Feeling'i kendi albümüne de dahil etmeye karar vermiş.
this song was released when Junior Caldera released his album.Sophie decided to put this in her album too.I love it.
  • Bittersweet(3 Mayıs-May,2010)
'Bittersweet'in yayınlandığı tarih Sophie'nin ülkemize One Love kapsamında konuk olduğu tarihe pek yakındı.bu da şarkının yurdum insanı tarafından tanınıp,sevilmesine sebep oldu.henüz adını duymamış olanlar(ki 7-8 yaşından beri dinleyen biri olarak çok içerlemiştim) bile o ara SEB fanı kesilivermişti.
şarkı;gerek sözleri gerek melodisiyle -yıl oldu- bıkmadan dinlemeye devam ettiğim şarkılar arasındadır.
while she released 'Bittersweet' she had a part in One Love Festival(in Turkey) so Turkish people like this song and everything about it.SEB has got a lot of Turkish fans after this.
  • Not Giving Up On Love(20 Ağustos-August,2010)
DJ Armin Van Buuren'in prodüksiyonunu üstlendiği şarkı,fanlar tarafından pek rağbet görmemiş olsa da ben,albümde tekrar dinlemeyle sevilebilecek bi parça olduğunu düşünüyorum.bi şans daha verilmeli.(unutmadan,iyi ya da kötü bi şekilde konuşuldu o yüzden Hit Olmuş bölümünde bu şarkı)
DJ Armin Van Buuren produced this song.SEB fans didn't like it too much but you can give it a second chance because it deserves this.
  • Starlight(12 Haziran-June,2011)
bence single için yanlış seçim..pek sevdiğimi söyleyemeyeceğim.
I think this song's a wrong pick to release as single..I don't like it too much.

Potansiyel Hit/Potential Hit
  • Off & On
albümdeki en en en favorim olduğu için 'Off & On'dan başlamak istedim.Calvin Harris'in prodüktörlüğünün bariz hissedildiği ve özellikle 'I've put myself back together' kısımlarına bayıldığım bu parçaya klip gelmezse cidden yazık olur.kesinlikle dinlenmeli.
my fa-fa-favouuuurite song of the whole album.Calvin Harris produced this one.especially 'I've put myself back together' parts are amazing.SEB should make a video for this and you should listen it!
  • Magic
'Magic' de albümü ilk dinlediğimde dikkatimi kati suretle çeken bi parçaydı.hit olması muhtemel.
when I first listened 'Make A Scene',I realised how beautiful 'Magic' is.it's a potential hit.
  • Revolution
başlangıcı insanı biraz fıtık ediyor ama bi süre sonra evin içinde 'get on the revolution' diye dolaştığınızı farkediyorsunuz,benden söylemesi.
its start makes you dreary but after a while you can find yourself saying 'get on the revolution'..
  • Under Your Touch
klasik SEB sound'u..dinlenebilir.
classical SEB sound..listenable.
  • Dial My Number
bu şarkı da çok sevdiklerimden..kesinlikle dinlemelisiniz,seveceğinize garanti veriyorum.
this song is one of my fav. must listen,you'll like it.
  • Synchronised
cennetteymişsiniz hissi vererek başlıyor ve o huzurlu kimyayı koruyarak devam ediyor bana kalırsa..çok güzel.
canınız sıkkın olduğunda dinlerseniz eğer iyi gelecektir.
it makes you feel like you're in heaven and keep that rhytm in your heart.i'm loving it.
you must listen it when you get bored of everything,it'll make you much better.
  • Homewrecker
sevmekle sevmemek arasında kalmış durumdayım bu yüzden iki listeye de alıyorum.nakarat biraz tırt olmuş..daha orjinal olabilirdi.ve hafiften ritim kaymaları sezdim.bilemiyorum.
I like it and also don't..so I put it to 2 of these lists.its chours could be much better(I know there is so much 'much better' but get over with it :) ),I don't know..

Hi-ç-t Şansı Yok/No Chance
  • Homewrecker
aynı açıklamalar geçerli..
the same thoughts..
  • Cut Straight To The Heart
olmamış.ya da olmuş da bi türlü ben anlayamadım.fazlasıyla sıkıcı.
it sucks.or not..don't know but I think it's so boring.


XO

Hiç yorum yok: