25.7.11

Amy Winehouse'un ardından..

23 Temmuz'da telefonuma,yersiz bi şaka olduğunu düşündüğüm 'Amy Winehouse öldü' mesajı geldiğinde kaldığımız otelin televizyonunu hızla açıp 'Amy Winehouse evinde ölü bulundu' alt yazısını gördüm.Belki bir numaralı hayranı değildim ama şarkıları,tarzı her şeyiyle uzaktan da olsa sevdiğim bu kadının ölüm haberiyle içime şimdi açıklayamadığım garip bi his çökmüştü..

o an ilk önce;Amy'ye ne kadar aşık olduğunu bildiğim,sırf konser haberi çıktı diye onlarca gazeteyi evinde istifleyen,her şey hazırken konserin iptal olmasıyla küçük çaplı bi depresyon geçiren arkadaşım geldi aklıma ve hemen aradım.telefonu her zamanki gibi neşeyle açmadı..o da hepimiz gibi -belki de daha çok- bunun bi şaka olmasını istiyordu,daha fazla konuşamadı ve kapatmak için müsaade istedi.o an daha iyi anladım ne kadar mühim bi insanın artık aramızda olmadığını..

birkaç gündür bu durumla ilgili espriler,komik olduğunu sandığım bi şeyler yazıp duruyorum oraya buraya..üzüntümün dışavurumu desem..of dedim ya,bir numaralı hayranı değildim işte.ama şarkılarıyla 21.yüzyıla bambaşka bi dünya getiren bi kadının arkasından üzülmemek de elde değil.yani diyeceğim o ki bütün bu komik olduğunu sandığım şeyler bi kenara,birkaç gündür aklıma geldikçe mideme alakasız bi taş oturuyor.

daha fazla uzatmanın alemi yok..
hiç şüphe yok ki,27 yaşında hayatını kaybeden diğer büyük starlar gibi o da arkasında yüzyıllar boyunca sürecek bir iz bıraktı.Amy artık aramızda değil belki ama şarkılarıyla hep hatırımızda olacağına eminim..
huzur içinde yat Amy..

Hiç yorum yok: