13.5.11

Elsiane(Band)

2-3 ay önce Erdem’in(Erdem kim ne bilceksiniz gerçi) ‘şunu bi dinlesene’ diyerek attığı ve daha şarkının ilk saniyelerinde pozitif enerimi,elektrikli süpürgenin halıdaki pislikleri haşırt diye çektiği gibi sömürüveren Elsiane’yi size tanıtmazsam çatlardım.
Elsieanne Caplette ve Stephane Sotto tarafından 2000 yılında Kanada’da kurulan,-çoğuna göre- trip-hop ve downtempo türünde müzik yapan pek şahane bi grup aslen bu Elsiane..
şu ana kadar yayınlanmış tek albümleri 2007 tarihli ‘Hybrid’ pek ilgi görmemiş olsa da,keşfeden ve seven birini uzun yıllar tatmin edebilecek bir albüm..
hani dinler dinlemez pozitif enerjiyi sömürdüğünü söylemiştim ya,aslında albümü dinlediğiniz andaki ruh hâli etkiliyor şarkının hissettirdiklerini..zira yeri geliyor huzur doluyorum,yeri geliyor kendimi yatağa atıp böğüre böğüre ağlamak istiyorum.lafı fazla uzatmadan ‘Hybrid’deki güzelliklere bi göz atalım;
a few months ago a friend of mine send a YouTube link to me and said ‘listen it’..this was Elsiane;a group which has created by Eliseanne Caplette and Stephane Sotto in 2000,Canada.
they only have an album that named ‘Hybrid’ but it’s so damn ok,just because ‘Hybrid’ is so fulfilling.now let’s  have a look to album;
grubun hayranlarının en çok sevdiği şarkı.mutlaka dinlenmeli.
fan’s favourite.must listen.
her defasında farklı hisler yaşatıyor bana,albümden en sevdiğim.
everytime I listen,it makes different feelings inside me.
bu şarkı keza öyle.çok başka.
this song is special for me too.
albümün iyilerinden.
one of the best songs of album.
dile dolanan nakaratıyla başarılı buluyorum.
chours are so nice.
bunlar 11 şarkıdan benim favorilerimdi.diğerleri için YouTube’a..
those are my favourites of 11 songs.for the others,go YouTube..

Hiç yorum yok: