29.4.11

Britney Spears-Femme Fatale(Album)

albümdeki tüm şarkılarla tanışalı henüz 1 hafta bile olmadı ama sözlerin çoğunu ezberledim.melodiler deseniz hakeza..Britney,bunalımlardan dönüş yapa yapa mevlevileri geçti ama bu sefer fazlasıyla başarılı bi albümle dönmüş aramıza.lafı daha fazla uzatmadan Deluxe Edition(zira bonus trackler'in albümün elde edeceği başarıda -birazdan da göreceksiniz- payı büyük olacaktır) Femme Fatale kritiğine başlıyorum..
it hasn't been so long since I first listen the whole album but I've learned the lyrics of all songs.Britney's last turn from her depression is soooo good in my opinion.let's talk about 'Femme Fatale Deluxe Edition' now..

Hit Olmuş/Already Hit
  • Hold It Against Me
radyolarda ilk duyduğumda pek haz etmediğim,ancak zaman geçtikçe ve 'Born This Way'den erken bıkışım sayesinde playlist'imin başına oturan şarkı,tüm dünya listelerinde 1 numara olmayı başardığı gibi,sahibine günümüzün rakipsiz tek ismi Lady GaGa'yla yarışmayı nasip etti.
when I first listened it I didn't like it but after a few weeks and after my early getting bored of 'Born This Way',I found 'Hold It Against Me' good.and also it gave a chance to Brit,to take on with GaGa on music lists.
  • Till The World Ends
özellikle girişindeki Britney 'aww'lamasına bayılıyorum.klibi 'Slave 4 U'yu andırsa da başarılı bir çalışma olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim..
I like the 'aww' of Britney which has a place in intro.it's video reminds me 'Slave 4 U' but it's ok,we all like it.

Potansiyel Hit/Potential Hit
  • I Wanna Go
Britney fanlarının albümdeki favorilerinden,e hâliyle benim de favorim.dinlenmeli.
one of the favs of Brit fans,so I love it too.must listen.
  • (Drop Dead)Beautiful ft. Sabi
Sabi'nin Ke$ha'ya benzeyen yorumuyla renklenen şarkı albümün sounduna cuk diye oturmuş.sevdim.
I think,Sabi's sound(it will remind you Ke$ha's) has made the song much better.and this song has clearly fit like a glove to album's sound. 
  • Seal It With a Kiss
dinledikten sonra 'seal it with a kiss,uuuuueaaah' diye dolaşacağınıza garanti verdim gitti.güzel iş.
I bet you will go around like 'seal it with a kiss,uuuuueaaah',after you've listened the song.
  • Trouble For Me
albümdeki ciddi favorilerimden..tam bi dans şarkısı ve sözleri de gayet güzel.
this song is one of my favourites..it's totally a dance song and also the lyrics are good.
  • Gasoline
ilk dinlediğim an dikkatimi müthiş şekilde çekti bu şarkı.çok çok çok güzel.ve biraz da deyim yerindeyse 'naughty',aman diyim biz karışmayalım :P
it got my attention when I first listened it.so so so nice.and also -if it fits here- 'naughty',but please don't get mess while you're listening :P
  • Criminal
intro'daki blok flütümsü melodiyi anlamasam da şarkının 'elden gelmez ağlak' melodisine güzel gitmiş diye düşünüyorum.gerek sözleri gerek tınısıyla hit olmayı hakediyor.
I really couldn't get the flut melody which has placed in intro but I think it fits the song's chemistry.it must be hit!
  • Up'n Down(Bonus Track)
güzel bi klip de gelirse başarılı olması kaçınılmaz.down'n up'n down'n up'n down!
if it will have a good video soon,it will be successful.down'n up'n down'n up'n down!
  • He About To Lose Me(Bonus Track)
bayılıyorum ba-yı-lı-yo-rum.sadakatsiz bi kadının 'seni aldatıyorum delüğanlı,alo' şeklinde yakarışları mı desem ne desem artık,dinleyin,seveceksiniz.(bu arada şarkının başı 'Teenage Dream' tadında)
I love it.L-O-V-E it.this song is about an unfaithful woman who says 'hey guy,you're losing me'..anything else? listen it.(laslty;intro of the song sounds like 'Teenage Dream')
  • Selfish(Bonus Track)
bu şarkı da Brit fanlarının sevdiklerinden..
this song has liked by the fans too.

Hi-t-ç Şansı Yok/No Chance
  • Inside Out
aslında sağlam bi R&B parçası ama pek Brit tarzı değil,belki de bu yüzden şansı yok dedim..
it sounds like a great R&B track but you know it's not Britney style,maybe that's why I said 'No Chance' to 'Inside Out'..
  • How I Roll
Britney şarkısından çok Nicki Minaj şarkısı gibi geldi bana.bilemiyorum.
it's not Britney,it mostly smelss like Nicki Minaj.don't know.
  • Big Fat Bass ft. Will.i.am
neden bilmiyorum ama bi türlü sevemedim.seven varsa beri gelsin.
I don't know why but I can't like it..is there anyone who likes it?
  • Trip To Your Heart
biraz yumuşak bi şarkı.bi de slow mu hareketli mi belli değil.arada kalmış gibi.
it's so soft.and also you won't understand if it's slow or energetic.
  • Don't Keep Me Waiting(Bonus Track)
bu şarkı da Britney yerine Miley Cyrus'a yazılmış gibi.kimse kusura bakmasın.
I think this song was written for Miley Cyrus not for you Britney..so sorry.

XOXO

Hiç yorum yok: