28.3.11

Aman Efenim Kimleri Görüyoruz..

blogların açılışı şerefine çalışmam gereken sınavı bıraktım,post yazmaya oturdum :)
ve elimde yazmak için süper sebepler var..
hepinizin de bildiği gibi yaz denince akla -eti değil :P- konserler,festivaller ve yağmursuz mevsimin acısını çıkarırcasına gökten İstanbul'a düşen ünlüler gelir.bu sene de durum değişmeyecek gibi..zira benim en sevdiklerim arasında top 10'a rahat girebilecek olan 2 isim İstanbul biletlerini kesti bile.kim mi? Amy Winehouse ve Lily Allen!
Amy'nin durumuna 'kesinlik' getirmek mümkün olmadığından -çünkü her an birileri 'will try to make her go to rehab' :P- sadece konserin Pozitif organizasyonu olduğunu ve Haziran'da gerçekleşeceği duyumunu paylaşabiliyorum.Lily Allen'sa Freshtival kapsamında 28 Mayıs'ta,ülkemizde konser verecek..
ne diyelim ikisini de görmeyi çok isterdim ama Antalya'dan her canım istediğinde İstanbul'a gidemem di mi..hakkımı Maroon 5'tan yana kullanmak üzereyim bile :)
XO

Hiç yorum yok: