6.2.11

Istanbul Fashion Week-Day2-Simay Bülbül

aa,evet evet,biliyorum,bu post için biraz geç kaldım ama İstanbul'dan Antalya'ya dönmek pek kolay bi iş değil.dolayısıyla -geç olsun,güç olmasın- Simay Bülbül defilesinden fotoğrafları anca yayınlıyorum.
'Zema'nın Seslenişi' adını taşıyan defilede dikkatimi çeken ilk şey modellerin 'Walking Dead'den fırlamışcasına,zombie'den hallice yürümeleriydi..arkadaki müzik de ortamdaki kasvete kasvet ekledi.saç ve makyaj 'modern zaman tanrıçası' sıfatını hakedecek nitelikteydi.tasarımlarsa deri ancak bu kadar iyi kullanılabilir dedirtti.




 parmaklarda kullanılan siyah aksesuarlara bayıldım.



 defile sonunda seyircileri en uzun selamlayan da sanırım Simay Bülbül'dü;sürekli hopladı,zıpladı ve bizleri öpücüğe boğdu :)
 2 gün boyunca hiçbir defilede bu kadar kalabalık bi basın grubu görmemiştim hatta öyle ki dayanamayıp fotoğraflarını çektim.

benim için IFW 2011 bu kadardı.hatta şu an size evimden sesleniyorum.eğer sınav tempom izin verirse Ağustos Istanbul Fashion Week'te tekrar görüşürüz :)

fotoğrafların tüm hakkı bana aittir,izinsiz kullanılamaz.

Hiç yorum yok: