10.9.10

Godfather Müslüm

ayneeeen Müslüm Gürses'ten bahsediyorum beyler bayanlar..bu kız delirdi mi demeyin sakın :) önce Teoman'ın 'Paramparça'sını arabesk şekilde yorumlayıp ağzımızı bi karış açık bıraktı sonra 'Sandık' albümüyle bizi şaşırtmaya devam etti,Müslüm Baba'mız şimdi de senfonik bi albüm yapmaya karar vermiş.HELAL BE BABACIM!
vallahi ben 'Bir Ömür Yetmez'e ayılıp bayılıyodum bu albümü de severim kesin.kıro diyenin de bacağını keserim ayol,herkes dinlesin,mis gibi şarkı :)

P.S:sorry guys this post is only in Turkish.
P.S2:şarkının sonuna Sibel Alaş'ın 'Adam'ı karışmış,yapıcak bişi yok :)

2 yorum:

Modagrafya dedi ki...

bence ingilizcesini de yaz dünya tanısın müslüm gürsesi:)
bu arada senfonik albüm derken klasik müzik mi yani?

newyorkglazer dedi ki...

ya aslında ben de o düşüncedeydim ama dedim müslüm'ü henüz pek tanıyan yok,diğerlerini tanıtalım dünyaya :D