6.8.10

Tatil Günlüğü 3

2.gün Prag(devamı)
grubumuzla havaalanında pek iletişim kuramadık,hâlâ kuramadık,kuramamazazazmamzzz.şehri gezmeye cumhurbaşkanlığı sarayı ve katedralden başladık.burada her yer heykel.çekler de sanat mıçmış anlaşılan :) sarayın bulunduğu bölge bir tepe üzerinde,manzarası da muhteşem.oturup birşeyler içtik şehre karşı.sonra yürüyerek Charles Köprüsü'ne geldik..Prag'ın göbek adını aldığı yer denebilir köprü için.
gördüğünüz üzere çektiğim fotoğrafları ufak ufak paylaşıyorum.bu da onlardan biri :)

biraz fazla kalabalık ve yağmurluydu,fotoğraf açısından verimsizdi yani.köprüyü geçip eski şehir meydanına doğru yürüdük.buradaki kiliseler,halkın %70inin ateist olmasından dolayı konser salonuna çevrilmiş.Vivaldi 4 Seasons vakit olsa dinlenebilirdi.eski meydana ulaşamadan grubu kaybettik,o sırada Hard Rock Cafe'yi görünce dandirik de olsa bir fotoğraf çektim.bir ara tekrar gidip tişört almayı planlıyorum.meydanda astronomik saati gördük ama asıl heyecanlandığım beşiktaşlı Türkleri görmem oldu.ben duymadım ama annemin dediğine göre siyah-beyaz şeklinde tezahürat yapmışlar.şehrin en büyük meydanına giderken Madame Tussauds'nun Çek versiyonuna rastladık,ama turumuz panaromik olduğundan giremedik.felsefemin yeni penceresi,peh.sonra bir Türk lokantasında tavuk sote,ciğer,imam bayıldı vs. yedik.benim aklım yol üzerinde gördüğüm H&M'de kaldığından yemekten sonra mx 10 dk süren jet bir alışveriş turu yaptık.devamı yarın.

P.S:çektiğim fotoğraflar yakında deviantArt'ımda.
P.S2:this post is only in Turkish(sadly).