4.8.10

Tatil Günlüğü 2

2.gün Pragertesi sabah kargalar pooplarını yemeden yola çıktık yine.prag için check in yaptık bilmemne derken oturduk,uçağın hazırlanmasını bekledik.-uçaklar da kadınlar gibidir süslenmeleri zaman alır dermişim hah aforizma mıçıyorum yahu- pasaport kontrolü yapan abimiza azıcık vuruldum.O NE ÖYLE! ufufuf.(facebooktan aratınca vazgeçtim bu fikrimden tabi,lanet olsun)biz bekleyeduralım orda 2 tane sapsarı çek bebiş eğlendiler.valizlere bakıp hey heeey diye 80 db bağıran ve el sallayan sarı birşeyler düşünün.aynı bebiş uçakta da karnına yastık koyup sevimlilik yaptı :) sonra o akşam prag'da beşiktaş maçı olduğundan Sergen'le aynı uçakta gittik.ulan ne havalı! dsjhgf bindik uçağa,thy'de servis mükemmel.özel bir şirketle anlaşılmış.öyle bir kahvaltı geldi ki apışıp kaldım,uçak yani bu.ayrıca uçağın radyosunu dinlerken kendi mp3ümü dinliyor hissine kapıldım,süper! thy'ye 100,onur air'a 0 puan.uçaktan indik ve prag'dayız..

P.S:çektiğim fotoğraflar başka bahara kaldı.1-2 güne kavuşturucam sizi.
P.S2:this post is only in Turkish(sadly).