14.3.10

'A'nlayamadım 'Ş'aşkın 'K'aldım

aşk.
ne olduğunu henüz kestiremedim.ne aşktır,ne değildir,ayırt edemedim.
ben arkadaşıma aşık olabilirim.
vitrinde gördüğüm pantolona..
ya da radyoda çalan şarkıya.
dolmuşta gördüğüm yakışıklı iş adamına :)
güneş gözlüklerine..
hiç görmediğim şehirlere..
baharda havaya yayılan o kokuya(bir çok insan farkedemiyor onu)..
yaz akşamında balkonda tek başıma müzik dinlemeye..
odamda salak salak dans etmeye..
bilgisayarıma aşık olabilirim.
dergi okumaya,fotoğraf çekmeye..
benimle ilgilenen herhangi bir mahlukata..
nasıl sınırlandırabilirim ki bu aşk denen 3 harfli naneyi?
telefonumda beliren 1 mesaj alındı yazısına gülümsemekten..
onca yol tepmeye rağmen,şehir şehir dolaşmaktan..
google'da insanların hayatını deşelemekten..
sosyal web sitelerinden..
umursamazlığımdan kendimi nasıl alıkoyabilirim?
aşk,sadece birini sevmek midir?
ben onu nasıl böyle küçük birşeye sığdırabilirim? :)

Hiç yorum yok: