15.1.10

Bu Hafta En Çok..

hepinize merhaba!

sınavlarım sebebiyle blogumla fazla ilgilenemedim öncelikle bunun için koskocaman bir özür..

şimdi de sadede geleyim.bloguma yeni bir bölüm ekliyorum bugünden itibaren..her hafta beğendiğim,izlediğim,dinlediğim vs. vs. ne varsa sizinle 'Bu Hafta En Çok..' başlığı altında paylaşacağım.ne diyeyim,umarım güzel olur.



..dinlediğim:
Louie Austen-Glamour Girl(mü-kem-mel!)

..ağzımın suyunu akıtan(tabir-i caizse):
Armani Jeans'in Cristiano Ronaldo'lu yeni editoryali

..izlediğim:
Frasier(hafta içi hergün saat 18:00'de TNT'de)

..istediğim:
TATİL!

..kıskandığım:
Ozan Alçın tabi ki :o (bloguyla ELLE dergisine çıktı,tebrikler tekrar :) )

2 yorum:

Ozan Alçın dedi ki...

ahahahha deli ya!:D çok güldüm!:D
çekimi kaçırdım maalesef ki sayfalarda yer alamadım..

newyorkglazer dedi ki...

her zaman söyleyeceğim bunu bak :D inşallah bi dahakine çıkarsın :)