8.9.09

nefes almak,uyumak,televizyon izlemek


sahura kadar uyumama isteğim bunu alışkanlık haline getirmeme sebep oldu sanırım.gece 3de yatıp uyuyamayıp 5te tekrar yatmak ve mümkünse öğlen 2ye kadar uyumak.
o değil de şu gece uyuyamama,bununla beraber farkına vardığım nefes alamama işlemini unutmam için aşağıya inip annemin izlediği abuk programlara takılmak iğrenç bi duygu ya.
hele bi program vardı geçen gün beni benden aldı.
koca bi orkestra var sahnede rus bi adam şarkı falan söylüyo.adam şarkıyı bitirince baterist arkadaş şov yapıyo(!)ama ne şov be bilader.yok bi eşi.adam sanat yaptığını düşünerek coştukça coşuyo ama ben böyle 'MAL MISIN YA' ifadesiyle bakıyorum ekrana resmen.ve adam aniden zıplıyo oturduğu yerden,metal askımsı bişeye vura vura garip sesler çıkarıyo.ben de içimden 'BU İŞKENCE BİTİCEK Mİ YOKSA ANNEM DEĞİŞTİRMEYİ PLANLAR MI BUGÜN İÇİNDE' şeklinde hayaller kuruyorum.anneme yaptığım 'NOLUUUR KUMANDAY VEER!' yalvarmaları da sonuç bulamayınca,hanımefendinin zorunlu ihtiyaç molasını bekleyip kumandayı ele geçiriyorum.
tanrım bu daha ne kadar böyle devam eder ki?
acilen uyuma aşkı!!!

Hiç yorum yok: