28.9.09

KingoDisco


okan bayülgen'in geçen sezon yayında olan ve 'bi kitle' tarafından çok sevilen ama nedense benim bi türlü sevemediğim ki sevsem bile geç saatte başlaması sebebiyle izleyemediğim programı kingodisco'dan bahsediyorum.(öyle uzun bi cümle olmuş ki durdurmak zorunda kaldım bi yerde :D)

duyumlarıma göre kingodisco bu sezon 3 güne bölünücekmiş:

cumartesi günü disko kralı.

pazar günü medya arkası.

pazartesi muhabbet kralı.


programlar birbiriyle bağlantılı olucakmış.veeee en sıkı haber jenerikler hayko cepkin'denmiş.hayranlarına duyururulur :)


benim fikrimin ne olduğunu sorarsanız bence çok gereksiz olmuş.bu ne bi bilgi yarışması ne de bize bişey kazandıran bi program.eğlence için fazla zaman çalmak gereksiz.üstelik de bunun için ekranda yeterince dizi varken.

neyse kingodisco hayranlarına müjdeeeee :) diyerek sonlandırıyorum bu postu öpüldünüz :)

Hiç yorum yok: