8.9.09

birdenbire ne kadar yanlış varsa benim..


sonbahar hüzünlü geldi sanırım.
yağmur damlaları indikçe,gözümüzden bi kaç yaş da inicek illa ki.
edebiyattan hiç hoşlanmam,beceremem de zaten ama hissettiklerim hiç de eğlenceli değil.
bugün üzülüyorum..yarın hiçbişey olmamış gibi devam edicem herşeye.
istemiyorum artık,olmamış,yaşanmamış gibi davranmak.
sevilmeden,saygı duyulmadan,değer görmeden bi yerde barınmak.
bana gerçekten değerli olduğumu göstericek insanlarla olmak istiyorum artık.
benim de bi insan olduğumu görebilicek.
sadece sesim çıkıyo diye içimde neler yaşadığımı anlamayan insanlarla değil.
herneyse yalnız olmak,bi süre kimse yokmuş gibi davranmak en iyisi olucak sanırım.
ama insan en yakınına nasıl uzak olabilir ben bunu bilmiyorum.

PS:sen benim için değerlisin gibi sevgi sözcükleriyle gelmeyin bana lütfen.seviyorum diyince sevilmiyo çünkü.
Listening to:Mor ve Ötesi-Sonbahar

Hiç yorum yok: